Obchodní podmínky
Všeobecné obdchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na
smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu umístěného na webovém rozhraní
www.mojedareckovna.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi
podnikatelem:
•Martina Knapová, se sídlem Zdeňka Bára 114/4, Ostrava, 700 30
•IČ: 03383946
•zapsaný: v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Ostrava
•adresa pro doručování: Martina Knapová, Zdeňka Bára 114/4, Ostrava, 700 30
•telefonní číslo: +420 734 11 25 31
•kontaktní e-mail: info@mojedareckovna.cz
jako prodávajícím
a vámi jako kupujícím.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží
převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a zaplatit nám kupní cenu (nebo jenom „cenu“), včetně
nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se zvoleným způsobem
platby, uvedenou v objednávce.
Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezmete.
1.1. Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?
Jako kupní smlouva (nebo jenom „smlouva“) se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto
obchodních podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.
1.2. Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a
zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana
spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek, ale vztahují se na vás Všeobecné
obchodní podmínky pro podnikatele a právnické osoby. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na
odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
1.3. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte především:
•právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, email nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);
•právo ze záruky na zboží, jejíž podmínky a uplatnění se řídí Reklamačním řádem pro spotřebitele(dále
jen „Reklamační řád“);
•právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních
podmínkách nebo na webovém rozhraní);
•právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 7.3 těchto obchodních
podmínek).
1.4. Čím se řídí náš právní poměr?
Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:
•těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
•Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
•Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
•podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
•objednávkou a jejím přijetím z naší strany,
a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
•zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský
zákoník“);
•zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr
obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud
právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám
v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.5. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito
obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím
zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
2. KUPNÍ SMLOUVA
2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu?
Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek.
U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je
informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732
odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo
k přijetí této objednávky z naší strany.
2.2. Jak podat objednávku?
Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i
telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém
rozhraní umožňujeme.
Objednávka musí obsahovat přesné označení objednávaného zboží (případně fotku zboží), počet kusů,
zvolený způsob platby a dopravy a vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).
2.3. Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu.
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového
rozhraní.
2.4. Jak podat objednávku textilních služeb?
Na webovém rozhraní umožňujeme objednat potisk textilu, sublimace, gravírování a případně další
podobné služby (dále jen společně jako „textilní služby“). Chcete-li objednat textilní služby, vyplňte
objednávku podle článku 2.2 obchodních podmínek a v objednávce napište že chcete potisk s vlastním
textem, fotografií, které připojte do zprávy s objednávkou, případně na e-mail: sitickoumartiny@seznam.cz. Texty, popřípadě obrazový materiál, jako jsou fotografie či grafická díla (dále jen
„tisková data“), která mají být použita v rámci textilních služeb.
V případě objednávky textilních služeb nedochází k uzavření smlouvy podle článku 2.3
obchodních podmínek, ale smlouva je uzavřena okamžikem, kdy nám bude doručen váš souhlas
s cenovou nabídkou.
2.5. Jakým způsobem nám můžete předat tisková data?
Tisková data vám bude umožněno vložit v rámci objednávkového procesu do zprávy, případně na email: siticko-umartiny@seznam.cz
Upozorňujeme vás, že poskytnutá tisková data neuchováváme pro další objednávky klientů. V případě
podání nové objednávky je nutné zadat nová tisková data, nebude-li mezi námi dohodnuto něco jiného.
Zasláním formuláře podle článku 2.4 obchodních podmínek nám udělujete svůj souhlas s použitím
tiskových dat pro naše marketingové účely, zejména pak zobrazením tiskových dat na webovém
rozhraní.
Autorská práva
Neneseme odpovědnost za případné porušení autorských práv při reprodukci z dodaných předloh..
2.6. V jakém formátu lze tisková data předat?
Tisková data lze předat ve formátech, barvách a rozměrech, které jsou stanoveny na webovém
rozhraní. Při předání tiskových dat vám doporučujeme postupovat v souladu s informacemi a pokyny
uvedenými na webovém rozhraní.
V případě, že nám nebudou tisková data předána, nebo nebudou předána v uvedené formě, zavazujete
se poskytnout nám součinnost při odstranění nedostatků, zejména dodáním nových tiskových dat ve
správném formátu, barvě nebo rozměru. Pokud odmítnete nebo nebudete schopni součinnost
podle přechozí věty poskytnout, vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy. Dále jste povinni
uhradit nám náklady, které jsme ve spojitosti se smlouvou již vynaložili.
Vezměte na vědomí, že při předání chybných tiskových dat (například tisková data ve špatném
rozlišení) nejsme odpovědni za vadné plnění. Pokud si nejste jisti, v jakém formátu je vhodné tisková
data předat, kontaktujte nás, rádi vám poradíme.
2.7. Jaká tisková data lze předávat?
Lze nám předávat pouze tisková data, ke kterým máte příslušná oprávnění a která neporušují platné
právní předpisy České republiky. Je zejména zakázáno předávat nám tisková data, která:
•jsou svou povahou pornografií či dětskou pornografií;
•zobrazují násilí na člověku či zvířatech;
•porušují autorská práva třetích osob,
•nebo která jiným způsobem porušují platné právní předpisy České republiky nebo dobré mravy.
Objednávku, která bude obsahovat tisková data v rozporu s tímto článkem, jsme oprávněni odmítnout.
2.8. Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. V případě objednání textilních služeb je
objednávka závazná od okamžiku odsouhlasení naší cenové nabídky z vaší strany podle článku
2.4 obchodních podmínek. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je
takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 5),
máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
2.9. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?
Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je
na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na
webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela
zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto
obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.
Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální,
neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí vaší objednávky, nejsme
povinni smlouvu uzavřít.
Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním
objednávky a jejím přijetím z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek.
2.10. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
2.11. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní
podmínky, vaše objednávka a její přijetí z naší strany.
2.12. Je smlouva někde uložena?
Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není
přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji zašleme.
2.13. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo
prostřednictvím e-mailu. Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Jaké způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete uhradit bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet
(pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky). Případně prostřednictvím platební brány Gopay.
3.2. Kdy nastane splatnost kupní ceny?
Cena je splatná do pěti dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je při
bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.
3.3. V jaké měně můžete platit?
Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).
3.4. Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 5.000 Kč.
Uhrazení celé částky předem si vyhrazujeme u objednávání zboží s úpravou barev materálu, úpravou
potisku, při zhotovení zboží na míru.
Dále jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním
(§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).
3.5. Jakým způsobem Vám dodáme fakturu?
Faktura bude poslána elektronicky na E-mail, který uvedete při objednávce.
4. DODACÍ PODMÍNKY
4.1. Jak posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání je domluveno při
objednávání dle aktuálních možností dopravy.
4.2. Jaké jsou náklady na dodání zboží?
Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce.
Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní.
V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy
zahrnuje.
4.3. Kdy vám zboží dodáme?
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.
Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky a od
připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).
Při výběru Express výroby do 24hodin. Se zavazujeme Vámi zakoupené a zaplacené zboží
vyexpedovat do 24hodin od připsání platby na náš účet, případně prostřednictvím GoPay. Vyhrazujeme
si také právo odstoupit od smlouvy, v případě většího počtu Express objednávek potvrzených před vaší
objednávkou.
Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Zboží vyrobené v rámci textilních služeb podle článku 2.4 obchodních podmínek expedujeme zpravidla
do 2 až 3 týdnů od přijetí objednávky a připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).
Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno.
Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti
dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
4.4. Jak postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně
informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za
bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se
smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu
zboží.
4.5. Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným
způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s
dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží
vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění
mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.
Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena
do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail.
Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.
5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva
odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným
zbožím.
5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smluv o dodávce
zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu (zejména v případě zboží
zhotoveného za použití tiskových služeb).
5.4. Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu. Zboží
nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
•kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi
zboží;
•písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet,
osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro
doručování, telefon a e-mail.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho
odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.
5.5. Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na
vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám
zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný
než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme:
•stejným způsobem, jakým jsme je přijali
Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na vámi sdělený bankovní účet
nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od
odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj
souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že vám tímto způsobem
nevzniknou žádné další náklady.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.6. Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně
spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.
5.7. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
•technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 2.9
těchto obchodních podmínek);
•zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR
atd.) není možné za původních podmínek dodat;
•neposkytnete nám součinnost nebo nebudete schopni poskytnout nám součinnost v souvislosti s
odstraněním nedostatků tiskových dat v souladu s článkem 2.6 obchodních podmínek;
•plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, a to i v případě, že nám předáte tisková
data, která odporují článku 2.7 obchodních podmínek.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od
smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku bezhotovostně na
účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do pěti dnů
od odstoupení od kupní smlouvy.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského
zákoníku).
Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem.
Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace
vyřízena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
7. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO
ROZHRANÍ
7.1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek,
fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo
právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu
bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné
zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými
známkami příslušných vlastníků.
7.2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo
v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat
postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání,
jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli
náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto
odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k
opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému
povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu
dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží
provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu
dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné
subjekty na jejich ochranu.
8.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na
subjekty uvedené v článku 8.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování,
ani žádné takové nedodržujeme.
8.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte
právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce,
Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz,
www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem
mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne,
kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu
alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí
na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
8.4. Co byste ještě měli vědět?
Vezměte na vědomí, že v případě, že tisková data předaná nám z vaší strany za účelem
zhotovení zboží za použití tiskových služeb porušují autorská práva či jiná práva duševního
vlastnictví jiných osob, odpovídáte za následky porušení těchto práv.
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady
vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo
na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v
písemné formě, a to buď e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany vám
budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve vašem uživatelském
účtu.
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo
nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem
nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo
nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat
smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2025
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Při zjištění vad na dodaném zboží vyžadujeme oznámení a jejich specifikaci a případně
fotodokumentaci. Pokud bylo zboží dodané více jak před 14 dny, nebude reklamace
uznána. To se netýká skrytých vad. Drobné odchylky ve velikostech a barvách textilu
uvedené v katalozích na internetu nejsou důvodem pro uplatnění nároků z titulu vady
zboží. Menší odchylky od rastrových plnobarevných předloh nemohou být z důvodu
použité technologie důvodem reklamace. Při uznání reklamace bude po dohodě zakázka
opravena, bude realizována náhradní dodávka nebo dojde k vrácení provedené platby.
Náklady na přepravu při vrácení zboží hradí prodávající, pokud je důvodem vadná
dodávka.
